Iroda | Földszint 3. (8229 Csopak, Petőfi u. 2.) | |||||||
E-mail - pénzügyi iroda: | penzugy [at] csopak [dot] hu (penzugy[at]csopak[dot]hu) | |||||||
Ügyfélfogadás |
| |||||||
Pénzügyi és adóügyi irodavezető | Farkasné Janzsó Krisztina | 87/799-110 | ||||||
Pénzügyi ügyintéző | Kovácsné Göndics Judit | 87/799-109 | ||||||
Pénzügyi ügyintéző | Zsebe Andrea | 87/799-109 | ||||||
Pénzügyi-számviteli ügyintéző | Papp Imréné Éva | 87/799-109 |
A pénzügyi igazgatás körében ellátandó feladatok különösen;
a) ellátja a képviselő-testület, a polgármester és a jegyző gazdálkodási és pénzügyi feladatkörében a döntés előkészítés és végrehajtás szervezését;
b) ellátja és koordinálja az önkormányzati fenntartású költségvetési szervek gazdálkodását, lebonyolítja a költségvetési koncepció, majd költségvetés tervezetét, féléves, háromnegyed éves pénzügyi beszámolót, információt szolgáltat (a Kincstáron keresztül) a központi költségvetés számára;
c) közműfejlesztési hozzájárulások nyilvántartása;
d) elvégzi az Adó és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal, az Állami Számvevőszék és a könyvvizsgáló részére nyújtandó adatszolgáltatást;
e) gondoskodik az önkormányzat által jóváhagyott hitelek felvételéről, az átmenetileg szabad pénzeszközök lekötéséről;
f) az államháztartási törvény előírásainak megfelelően nyilvántartja s kötelezettségvállalásokat;
g) a képviselő-testület számára információt szolgáltat a költségvetés végrehajtásáról;
h) a Pénzügyi- Gazdálkodási és Ellenőrző Bizottság igényeinek megfelelő időben és formában információt szolgáltat a bevételek és kiadások alakulásáról, illetve egyéb adatokról;
i) a munkafolyamatba épített ellenőrzés keretei között gondoskodik a hivatal gazdálkodásának szabályszerűségéről;
j) elkészíti a mérleget, pénzmaradvány és eredmény-kimutatást, gondoskodik a közzétételéről és továbbításáról;
k) ellátja a hivatal operatív költségvetési, gazdálkodási feladatait,
l) az önkormányzat költségvetési rendeletének megfelelően gondoskodik a költségvetési intézmények finanszírozásáról;
m) felülvizsgálja az intézmények gazdálkodásukkal kapcsolatos kérelmeit, és kidolgozott javaslattal ellátva azokat a képviselőtestület elé terjeszti;
n) figyelemmel kíséri az intézmények gazdálkodását; o) felülvizsgálja az intézmények információs jelentését, pénzügyi beszámolóját;
p) felülvizsgálja az intézményi pénzmaradványokat és indokolt esetben javaslatot tesz azok felhasználására;
q) a költségvetés elfogadását követően előkészíti és ellátja az intézményekkel kapcsolatos a pénzügyi ellenőrzési feladatokat;
r) előkészíti a támogatások iránti kérelmek, pályázatok benyújtását;
s) ellátja a hivatal fenntartásával, működtetésével kapcsolatos feladatokat;
t) ellátja az önkormányzati vagyonnal kapcsolatos számviteli nyilvántartási és gazdálkodási feladatokat;
u) ellátja a bérügyi feladatokat;
v) a költségvetési gazdálkodással összefüggő feladatok, – költségvetési, számviteli törvényben, egyéb jogszabályokban foglalt előírások szerinti – végzése, bevételi, kiadási előirányzatok teljesítése, könyvelési, számviteli feladatok;
w) ellátja a megelőlegezett gyermektartásdíj átutalásával és visszaigénylésével, valamint az otthonteremtési támogatás átutalásával kapcsolatos feladatokat;
x) ellátja a rendszeres és rendkívüli támogatások utalásával kapcsolatos feladatokat;
y) házipénztár-kezelés.