TÁJÉKOZTATÁS VÁLASZTÁSI ÜGYELETRŐL (2024. ÁPRILIS 20. SZOMBAT)

A polgármester-jelölt, valamint az egyéni listás jelölt ajánlóív iránti igény már benyújthatók a csopaki polgármesteri hivatalban a Helyi Választási Irodánál.

Az ajánlóív iránti igényeket Csopak és Paloznak települések vonatkozásában fogadjuk be.

Jogszabály szerint a Helyi Választási Iroda az igénylést követően legkorábban 2024. április 20-tól – az ajánlóív átvételére történő megérkezés sorrendjében – átadás-átvételi bizonylattal kiadja az igénylő részére az általa igényelt mennyiségű ajánlóívet.

Fentiekre tekintettel a Helyi Választási Iroda ügyeletet tart 2024. április 20. -szombat- napján az igények bejelentése és az ajánlóívek kiadása érdekében az alábbiak szerint:

Ügyelet ellátása
Ügyelet ideje
Ügyelet jellege
személyesen
8-16 óráig
jelölt ajánlóív igényének átvétele és
az ajánlóívek kiadása részére

Természetesen az igények bejelentésére és az ajánlóívek kiadására április 20-át követően is van mód.
A jogszabály az április 20-i időpontot, mint legkorábbi időpontot határozta meg az ajánlóívek kiadására.

Amennyiben lehetséges, jelezzenek telefonon időpont egyeztetés miatt, mikor szeretnék leadni az igénylést és átvenni az íveket, hogy a várakozási időt csökkentsük.

A szükséges formanyomtatvány és a jelöltállításra megállapított küszöbértéket tartalmazó határozat megtalálható a https://csopak.hu/hu/content/valasztas-2024 weboldalon.

Csopak, 2024.04.17.

Dr. Szántód Anita sk.
HVI vezető